fredag 18 oktober 2013

Interflora

Äntligen fredag! Frida på Trendenser brukar visa upp inspirerande bilder på fina fredagsblommor, nu senast med en ärvd vacker vit kruka från Arabia (se inlägget här). Har ni inte lika tur som henne och ärver så fina ytterfoder då kan ni kanske göra som mig och fynda dem för en billig slant hos Myrorna eller Röda Korset. 

Igår när jag promenerade till BVC hittade jag till min förvåning just en Röda Korset Second Hand, tänk att den finns på behagligt promenadavstånd hemifrån mig och jag inte märkt det förrns nu. Lycka! Det lär bli fler besök... 

Nedan triss i bilder på Interflora från Gustavsberg, för 50 kr stycket fick de följa med mig hem. Såhär på hösten fylls butikerna med en av mina favoritblommor, Azalea. Jag tycker den passar riktigt bra i ytterfodret med sina kritvita blommor och mörkgröna glansiga blad. Trevlig fredag! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar